Over mij
Ik ben een sociaal ingestelde humorvolle medewerker die mijn schouders overal onder zet om zo van
een functie een succes te kunnen maken. Ik ben loyaal een harde werker, recht door zee en weet van
aanpakken.
Opleiding
ROC van Amsterdam 2005-2007
MTRO Frontoffice
MBO Niveau 4 Toerisme
ROC van Amsterdam 2003-2005
Luchtvaartdienstverlening
MBO Niveau 4 Luchtvaartdienstverlening
Tabor College 1999-2003
VMBO TL Economie
Werk & Ervaring
Netco Technology BV 06/01/2018
Eindverantwoordelijke Servicedesk/ Network Operations Support
• Service & delivery management • Aansturen en plannen van engineers • Planning werkzaamheden van externe partijen en klanten • Waarborgen en nakomen van SLA’s • Klantondersteuning • Klaarmaken, versturen en ontvangen van hardware • Afhandeling van support tickets
XS4ALL Internet BV 02/03/2014 - 04/30/2018
Klantenservicemedewerker
• Advies en verkoop van DSL, Glasvezel en hosting diensten (particulier en zakelijke markt) • Klachtenafhandeling • 1e en 2e lijn facturatie en incasso specialist • Orders en wijzigingen invoeren • Verhuizingen, migraties en mutaties verwerken • Multiklanten en groepsaanvragen verwerken
The Embassy Network Travel & Visa Services 04/01/2013 - 05/01/2018
Travel and Visum Consultant
• Destination Management • Personal Assistence • Het opmaken van offertes • Facturatie verwerking • Visum aanvragen
Expedia 04/04/2011 - 04/01/2013
Sales & Support medewerker
• Relatiebeheer • Accountmanagement • Escalatie bemiddeling en contactpersoon voor high end customers • Klachtenafhandeling • Dutymanager
Nespresso 08/02/2010 - 02/01/2011
Quality Manager
• Klanten informeren en adviseren; • Het verkopen van Nespresso producten; • Kwaliteit binnen de store monitoren en waarborgen • Het opleiden en trainen van nieuw personeel
Setpoint 10/02/2006 - 08/02/2010
Assistent Store Manager
• Stagebegeleiding • Filiaal administratie • Visual merchandising • Kasopmaak • Voorraadbeheer