Over mij

Van mezelf ben ik een behulpzaam persoon en haal mijn voldoening vooral uit het helpen en ondersteunen daar waar nodig is. Ben direct in communicatie en gemotiveerd om doelen te behalen en weet door mijn ervaringen in verschillende functie een goede helikopterview te houden. Houd van snel schakelen en aanpakken en ben verder een verantwoordelijke, hardwerkende en toegewijde collega. Naast de Nederlandse taal spreek ik ook vloeiend Spaans en beheers ik de Engelse taal uitstekend.

Opleiding

1993

VBO

1997

VBO Verzorging

Werk & Ervaring

ERSG B.V. 2020 - 2021

Backoffice Finance Support

Payroll (handmatige verwerking) Credit Control Vraagbaak voor CAO gerelateerde zaken Vraagbaak voor britse collega’s Beheer en steun bij verblijf en werkvergunning voor britse kandidaten Aanvragen en uitleggen pro-forma loonstroken voor britse collega’s Doorgeven van ziekmeldingen CV formateren naar ERSG format Secretaresse vervangen tijdens afwezigheid

Consolid Hoofddorp 2019 - 2021

Medewerker opleidingen, Parttime

Aanmelden van cursus en opleidingen februari 2019-Huidig (jaar: 2, maanden: 1) voor; Buschauffeur Vrachtwagenchauffeur Taxi chauffeur Beveiliger ● Verwerken van resultaten en planningen ● Versturen van certificaten en pasjes ● Contact behouden met kandidaten en opleiders

Kelly Services 2015 - 2018

Administratief medewerker

● Registratie flexmedewerkers; ● Inrichten van flexmedewerker administratie; ● Opstellen van overeenkomsten en dossiervorming; ● Verwerken van mutaties van flexmedewerkers; ● Verzorgen van tijdige en correcte loonverwerking; ● Vraagbaak loon inhoudelijke kwesties ● Controle en verwerking van declaraties; ● Administratieve verwerking van ziek- en betermeldingen ● Fungeren als vraagbaak voor flexmedewerkers; ● Zelfstandig afhandelen vragen flexmedewerkers; ● Diverse controles, o.a.: o Fase overgang; o Legitimatiebewijzen; o Minimum lonen enz. o NEN 4400; ● Bijhouden openstaande posten ● Installeren van laptops en pc's ● PO's en Ses nummer aanmaken in SAP ● Behandelen van uitgaande en inkomende post ● Verzorgen van kantoorbenodigdheden ● Installeren en klaarzetten van laptops en werkplekken ● Bestellen van lunches voor tijdens meetings

Transparent Amsterdam 2014 - 2015

Statements Callcentre Representative Spanish

Opvragen van postenlijsten bij leveranciers van Nederlandse, Spaanse en Zuid Amerikaanse bedrijven

UWV 2013 - 2013

Gestora / Receptioniste

proefplaatsing via UWV ●Ontvangen van Bezoekers ●Telefoon aanname ●Registreren van bezoekers bij ●Zoeken naar woning ●Zoeken naar werk Spaans bedrijf heeft 4 februari de deuren geopend en op 8 maart helaas weer de deuren moeten sluiten. Bedoeling van het bedrijf was spaanstalig mensen te helpen met zoeken van woonruimte en werk, helpen met invullen van belastingaangifte, boekhouding, vertalen van cv's en documenten en Nederlandse cursussen geven. Samenvatting werkervaring:

Thomas Cook 2012 - 2012

Reizen verkoopster

Operations/Admin Support Atlas Services Group Energy BV december 2009-december 2011 (jaar: 2) bepaalde tijd contract

Crown Relocations Hoofddorp 2008 - 2009

Assistant Relocation Consultant

UPC Nederland Amsterdam West 2007 - 2008

Office Assistant

ING Bank Amsterdam Zuid Oost 2006 - 2007

Afdelingssecretaresse

Chronopay B.V 2004 - 2006

Directie Secretaresse

Linguarama Nederland BV 2004 - 2004

Receptioniste

Vaardigheden

Nederlands in word en geschrift
100%
Engels in word en geschrift
100%
Spaans in word en geschrift
100%

Diploma's/certificaten

AED apparatuur

IRO / Olie&Gas cursus

ISO 9001:2008 (toetsen Kwaliteitsmanagementsystee m)

Bedrijf Hulp Verleners: Mei 2002

Telefoneren in het Engels: September 2001

Wees de eerste om “Noemi” te beoordelen;

Jouw algemene beoordeling van deze vermelding