
Over mij
Ik ben een positief ingesteld persoon. Ik houd van een “hands on”-mentaliteit en ben leergierig en daarin vasthoudend. Als ik iets aanpak, wil ik het zo goed mogelijk doen en snel onder de knie krijgen. Als mens houd ik van een sociale werkomgeving. Elkaar helpen en elkaar ook kunnen zeggen waar het op staat. Kritiek zie ik als een uitdaging en de mogelijkheid om mezelf te verbeteren
Opleiding
1990
mavo
Duits, Engels, Nederlands, Frans, geschiedenis, biologie
MDGO 1993
Agogisch Werk
Het leren begeleiden van groepen mensen.
LSSO 2009
Secretaresse
zakelijk Engels, Nederlands, typen, outlook, excel, word
LSSO 2013
Management Assistente
presentatie, powerpoint, management, office-management
Werk & Ervaring
Stichting Oosterpoort (instelling voor jeugd- en opvoedhulp)
Stichting Oosterpoort (instelling voor jeugd- en opvoedhulp)
Functie: telefoniste/receptioniste/ administratief/secretarieel medewerkster. Werkzaamheden: Receptiewerkzaamheden: registratie van ziek- en betermeldingen, digitaal aanvragen van VOG-verklaringen van de vrijwilligers, meldingen en vacatures plaatsen op intranet, reserveren van vergaderzalen, bestellen van bloemen en kantoorartikelen, verzendklaar maken van hulpverleningsplannen, behandelen van de in- en uitgaande post, diverse print- en kopieer werkzaamheden verwerken van diverse vragenlijsten, beheer parkeerpassen, inplannen en uitnodigingen verzenden van intakes,enz. Pleegouderadministratie: digitale agenda bijhouden op de website, in Care4Classic (registreren van nieuwe pleeggezinnen en plaatsingen van kinderen), digitale dossiervorming en beheer, pleegcontracten maken en versturen, mailing voorbereiden en verzenden, controle en verwerking van de uitbetaling pleegzorgvergoeding en het voeren van de daarbij behorende correspondentie, bijhouden en bewerken van diverse presentie lijsten voor informatiebijeenkomsten en trainingen, notuleren, archiveren, e.a. ondersteunende administratieve werkzaamheden.
Via diverse uitzendbureaus werkzaam geweest 01/01/1970 - 01/01/1970
Via diverse uitzendbureaus werkzaam geweest
Functie: administratief /secretarieel medewerkster Werkzaamheden: Archiveren en invoeren van verschillende documenten, telefoonbehandeling, faxen, kopiëren, verwerken van de interneen externe post. Beheer receptie, ontvangen van klanten, scannen van de nota’s, mailing verzendklaar maken, invoeren van diverse gegevens.
Rechtbank Arnhem ( sectoren familierecht, kanton, bestuur) 01/01/1970 - 01/01/1970
Rechtbank Arnhem ( sectoren familierecht, kanton, bestuur)
Functie: Administratief medewerkster / receptioniste / griffier Werkzaamheden: Aanmaken en archiveren van dossiers, maken en verzenden van beschikkingen, bedienen van de telefooncentrale, diverse receptie werkzaamheden, waaronder het ontvangen van bezoek voor bijv. de rolzittingen, behandelen van in- en uitgaande post, diverse computer werkzaamheden, notuleren bij de zittingen, nakijken van de rekening en verantwoording ingediend door bewindvoerders, informatie verstrekken zowel schriftelijk als mondeling, voor het opstarten van procedures.