
Anja
UrgentOver mij
Met een positieve houding begin ik elke dag met een lach. Ik ben van mijzelf een harde werker, maar er moet altijd ruimte zijn voor wat humor of een gezellig praatje. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren en stap voor stap kom zo ik steeds een stukje verder. In mijn vrije tijd ben ik voornamelijk terug te vinden in de keuken. Ik hou van koken en lekker eten. Daarnaast geniet ik ook van mijn vrijwilligerswerk bij musicalvereniging ‘De jonge stem’. Hier maak ik deel uit van het naaiatelier, ontwerp ik de programmaboeken en posters, ontwikkel content voor de social media en help ik met de PR
Opleiding
Hogeschool van Amsterdam 4
Communicatie
Ik zit momenteel in het laatste studiejaar van de deeltijdopleiding Communicatie.
Werk & Ervaring
Grand Café Valerius, Grand Café Kruiten & Restaurant Perron Zee 12/01/2013 - 01/01/2017
Bedieningsmedewerker
Bedienen van gasten, collega’s aansturen, bijhouden van de voorraad, werklijsten bijhouden, menukaarten maken/bijhouden, ontwikkelen van werkmiddelen, reserveringen aannemen, partijen bespreken, contact met de klant onderhouden doormiddel van email en telefoon en helpen bij het organiseren van evenementen.
Hotel de Beurs 01/01/2018 - 07/01/2018
Receptioniste
Receptiewerkzaamheden verrichten, in- en uitchecken van gasten, reserveringen maken, verhuur vrije kamers, verlenen van service als het geven van toeristische informatie, verwerken van betalingen, verwerken van e-mail en het aannemen van de telefoon.
MyParcel 07/01/2018 - 07/01/2019
Customer Service Representative
Het aanspreekpunt zijn voor zeer uiteenlopende kwesties. Via verschillende kanalen, zoals social media en telefonie, klanten helpen met binnenkomende vragen over allerhande onderwerpen met betrekking tot het runnen van een webshop, het gebruik van het systeem, de financiën of het product.
Sineth 07/01/2019
Marketing Communicatie Medewerker
Ontwerpen en bijhouden van de website, social media en online platformen, creëren van relevante content, ontwerpen en beheren van de huisstijl, vormgeven promotiematerialen, regelen van algemene kantoor zaken en het bieden van ondersteuning waar nodig.